~~Ahlan Wasahlan wa Marhaban Bikum~~

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah, akhirnya dapat gak create blog baru setelah sekian lama menumpang di blog orang..saya sendiri pun dah jarang post tulisan sejak blog sahabat saya dulu tu dah tak aktif. Ada juga beberapa penulisan yang saya buat, tapi semuanya saya abadikan sama ada di dalam diari peribadi sama ada dalam bentuk lontaran idea, luahan, sajak mahupun puisi. Mungkin saya boleh juga dilabelkan sebagai agak ketinggalan di dalam dunia blogger, namun itu bukanlah alasan untuk tidak bermula...

Saat Suria Melabuhkan Tirai

Saya suka waktu malam. Bagi saya waktu malam adalah saat seorang hamba paling hampir dengan Penciptanya iaitu tatkala dia sujud dan menhidupkan sepertiga malam. Malam juga sunyi dari kesibukan hari siang apabila manusia sibuk mengejar harta dunia yang penuh tipu-daya. Malam itu zulmat yang pekat. Beruntunglah sesiapa yang tahu menggunakan malam sebaiknya..



~mohon tunjuk ajar dari semua~

0 comments:

Post a Comment